Szkolenia dla instytucji publicznych
- Szczegóły
-
Kategoria: Usługi komercyjne
-
Opublikowano: 05.10.2015
-
Odsłony: 10158
Wśród klientów instytucji publicznych znajduje się coraz większa liczba klientów z niepełnosprawnościami, w związku z pozytywną i bardzo wyraźną tendencją do zatrudniania takich pracowników przez przedsiębiorców.
Ponadto zgodnie z Wytycznymi horyzontalnymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 wszystkie przedsięwzięcia (w tym świadczone wsparcie) realizowane w nowej perspektywie finansowej muszą być w pełni dostępne dla wszystkich klientów funduszy europejskich - w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.
Aby odpowiadać na specyficzne potrzeby osób z niepełnosprawnością w procesie poszukiwania zatrudnienia oraz na dostępność świadczonego przez Urząd wsparcia, proponujemy szkolenia, dzięki którym pracownicy instytucji publicznych na stanowiskach doradcy klienta poznają specyfikę i zasady współpracy z klientem niepełnosprawnym.
Obsługa klienta z niepełnosprawnością - szkolenie dla instytucji publicznych
Szkolenie adresowane jest do pracowników instytucji publicznych, głównie zatrudnionych na stanowiskach doradcy klienta tj.: pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego lub specjalistów ds. programów, którym powierzona została funkcja doradcy klienta.
Więcej informacji >>
Kontakt dla pracodawców:
Dariusz Gosk
tel. 508 501 458, 22 654 75 51
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Savoir–vivre – jak budować relacje z osobami z niepełnosprawnością – szkolenie dla pracowników
- Szczegóły
-
Kategoria: Usługi komercyjne
-
Opublikowano: 21.07.2015
-
Odsłony: 5671
Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników swobody we współpracy oraz budowaniu zawodowych i towarzyskich relacji z osobami z różnego typu niepełnosprawnością. W trakcie zajęć uczestnicy szkolenia zapoznają się również z rodzajami niepełnosprawności oraz uzasadnionymi potrzebami osób niepełnosprawnych.
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- skonfrontują stereotypy z wiedzą o realnych możliwościach funkcjonowania osób z niepełnosprawnościami w życiu towarzyskim, społecznym i zawodowym,
- nabędą umiejętności odpowiedniego zachowania wobec osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi obyczajami oraz regułami grzeczności,
- dowiedzą się jak w życiu codziennym reagować w sytuacji, gdy osoba z niepełnosprawnością napotka na barierę architektoniczną lub inną. Jak pomóc takiej osobie.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- informacje na temat rodzajów i stopni niepełnosprawności i ich wpływie na życie osobiste i zawodowe,
- zasady savoir vivre w kontakcie z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności,
- problemy i bariery, z którymi spotykają się osoby z niepełnosprawnością oraz modelowe sposoby reakcji osób, które chciałby im pomóc.