Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Pavlina Suchankova - Wiceprezeska Zarządu, Dyrektorka Pionu Finansów i Administracji

Pavlina Suchankova - Magister pedagogiki specjalnej i bohemistyki, studia ukończone z wyróżnieniem na Uniwersytecie im. Palackiego Ołomuniec w Czechosłowacji. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w sektorze organizacji pozarządowych działających m.in. w obszarze aktywizacji zawodowej i społecznej osób z niepełnosprawnością, a także równego statusu kobiet w życiu publicznym oraz w rodzinie.

Praktyka na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla zdobywana w czołowych organizacjach, m.in. w Warszawskim Kole Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym, Polskiej Organizacji Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji czy Fundacji Nowe Media.

Z Fundacją Aktywizacja związana od 2014 r. na stanowisku Dyrektorki Pionu Finansów i Administracji. Od kwietnia 2015 r. pełni również funkcję Wiceprezeski Zarządu Fundacji Aktywizacja.

Posiada doświadczenie w prowadzeniu działań lobbingowych oraz negocjacyjnych z przedstawicielami władz ustawodawczych i wykonawczych, a także w prowadzeniu działań public relations.

Założyła agencję pracy i doradztwa personalnego dla osób niepełnosprawnych i od podstaw wdrażała w niej standardy, narzędzia, metody i procedury pracy. Zarządzała pracą sieci placówek i ich dużych zespołów rozsianych na terenie kraju (tzw. distance managing), w zakresie wyznaczania celów, monitoringu realizacji wskaźników i budżetów, nadzoru nad portfolio projektów.

Zdobyła wiedzę i doświadczenie na temat zarządzania projektami, w tym zarządzania wszystkimi procesami realizacji portfolio kilkunastu projektów jednocześnie, sporządzania wniosków o dofinansowanie, współpracy z instytucjami wdrażającymi i zarządzającymi środkami europejskimi i krajowymi, wdrażania procedur realizacji oraz audytu wewnętrznego projektów.

Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu procesów restrukturyzacji organizacji pozarządowych dotyczących obszaru finansów, kadr oraz administracji.