Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

FAQ

1. Czy oferowane przez Centrum szkolenia są bezpłatne?

2. Czy Fundacja zwraca koszty dojazdu?

3. Czy Fundacja pomaga tylko matematykom i informatykom?

4. Kto może korzystać z oferty Fundacji?

5. Czy trzeba być zarejestrowanym w Urzędzie Pracy, żeby móc korzystać z oferty Fundacji?

6. Czy można przyjść na szkolenie z osobą towarzyszącą?

7. Jak długi jest okres oczekiwania na wybrane szkolenie?

 

1. Czy oferowane przez Centrum szkolenia są bezpłatne?

Tak, wszystkie szkolenia, warsztaty, seminaria oraz konsultacje są bezpłatne.

2. Czy Fundacja zwraca koszty dojazdu?

Fundacja realizuje wiele projektów, ale tylko niektóre z nich zakładaja refundację kosztów podróży. W opisie każdego z realizowanych projektów znajduje się dokładna informacja o zwrotach opłaty za dojazd.

3. Czy Fundacja pomaga tylko matematykom i informatykom?

Nie, Fundacja pomaga wszystkim osobom, które posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, niezależnie od ich wykształcenia.

4. Kto może korzystać z oferty Fundacji?

Z oferty Fundacji mogą korzystać osoby niepełnosprawne, które posiadają aktualne orzeczenie o niepełnosprawności wydane przez Zespół Orzekania o Niepełnosprawności lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych (stopień lekki, umiarkowany, znaczny) i są w wieku od 18-65 roku życia.

5. Czy trzeba być zarejestrowanym w Urzędzie Pracy, żeby móc korzystać z oferty Fundacji?

Nie, nie trzeba.

6. Czy można przyjść na szkolenie z osobą towarzyszącą?

Tak, jednak tylko wtedy, gdy pomoc tej osoby jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania uczestnika zajęć.

7. Jak długi jest okres oczekiwania na wybrane szkolenie?

Informacja o rozpoczęciu szkolenia przekazywana jest minimalnie dwa tygodnie przed tym wydarzeniem. Szczegółowy harmonogram szkoleń znajduje się w zakładce SZKOLENIA i jest aktualizowany raz w miesiącu.