Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Starszy/a specjalista/tka ds. kadr i płac –Kierownika/czki działu kadr (Warszawa)

 

 logo FA 300dpi

 


 

Fundacji Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Jako Agencja Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny  i przyjazny rodzinie czas pracy. Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 29%.

W obecnej chwili w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:

 

Starszego/ej specjalisty/tki ds. kadr i płac –Kierownika/czki działu kadr

(Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa, Biuro Zarządu – Pion Finansów i Administracji
Nr ref.: EDR/WAW/2018

 

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • skoordynowanie pracy własnej i pozostałych dwóch osób w dziale
  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej dot. m.in. zatrudnienia pracowników (umowy o pracę/cywilnoprawne/stażowe/aneksy do umów, zaświadczenia itp.) oraz rozwiązania stosunku pracy (porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy itp.)
  • przygotowywanie rachunków do umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac
  • rozliczanie czasu pracy pracowników
  • obsługa urlopów, zwolnień lekarskich
  • sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON (SODiR) i innych sprawozdań
  • pełna obsługa systemu ZUS Płatnik
  • sporządzanie raportów i statystyk dot. zatrudnienia
  • odpowiedzialność za poprawność i terminowość pracy działu kadr

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie min. średnie
  • min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość programu „Płatnik”, MS Office i pracy z użyciem systemu kadrowego (mile widziane doświadczenie z „RAKS Kadry i Płace”)
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i PDOF
  • bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i systematyczność w pracy
  • zdolność do pracy wielozadaniowej, pod presją czasu
  • mile widziana znajomość Systemu Obsługi Dofinansowania Wynagrodzeń i Refundacji Wynagrodzeń Osób Niepełnosprawnych PFRON

OFERUJEMY:

  • Pracę w największej i dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej wspierającej procesy rekrutacyjne osób z niepełnosprawnościami
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenie i udział w innych projektach Agencji
  • Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (elastyczny czas pracy)
  • Biuro w centrum Warszawy

 

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 18.12.2018 r. do godziny 12:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. i podanie tematu maila: starszy/a specj. ds. kadr i płac – kierownik/czka działu. Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila. Prosimy o wskazanie oczekiwanej stawki brutto.

Prosimy o załączanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z późn. zmianami(tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).” Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności

 

Dostępność miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami: 

To jedyne biuro Fundacji nie w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (architektonicznie nie ma możliwości dostosowania toalety do potrzeb osób poruszających się na wózkach i do pokonania 5 schodków na wejściu do biura na wysokim parterze biura), mimo to ponad połowa zespołu to osoby z różną niepełnosprawnością.   Biuro mieści się w centrum Warszawy ze świetnym dojazdem metrem (Rondo ONZ), tramwajami, autobusami ze wszystkich dzielnic Warszawy i pociągami podmiejskimi.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej skontaktuj się z nami na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 


 

APLIKUJ