Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Główny księgowy / Główna księgowa – Kierownik/czka działu księgowości (Warszawa)

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny  i przyjazny rodzinie czas pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 27%.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego osób na stanowisko:

Główny księgowy / Główna księgowa – Kierownik/czka działu księgowości

Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa, Biuro Zarządu – Pion Finansów i Administracji  

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat (czas pracy elastyczny)

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Prowadzenie ksiąg zgodnie z obowiązującymi przepisami na kontach zespołu 4, 5 i pozabilansowych
  • Wystawianie faktur sprzedaży, w tym dla kontrahentów zagranicznych
  • Zamykanie okresów sprawozdawczych, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT UE, CIT) i JPK
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów księgowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji
  • Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami, dokonywanie płatności, uzgadnianie sald
  • Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych
  • Rozliczanie wpłat z 1% podatku od osób fizycznych i darowizn
  • Współpraca z działem rozliczeń w zakresie weryfikacji sprawozdań finansowych z realizowanych projektów
  • Współpracę i przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
  • Współpraca z audytorami przy badaniu rocznych sprawozdań finansowych

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe, znajomość przepisów i monitorowanie zmian prawa
  • Doświadczenie w pełnej księgowości - minimum 5 lat
  • Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
  • Umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów
  • Znajomość specyfiki księgowości organizacji pozarządowych (fundacje, stowarzyszenia) - obligatoryjnie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Znajomość programu Symfonia oraz uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych będzie dodatkowym atutem

 

Dostępność miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami: 

To jedyne biuro Fundacji nie w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (architektonicznie nie ma możliwości dostosowania toalety do potrzeb osób poruszających się na wózkach i do pokonania 5 schodków na wejściu do biura na wysokim parterze biura), mimo to ponad połowa zespołu to osoby z różną niepełnosprawnością.   Biuro mieści się w centrum Warszawy ze świetnym dojazdem metrem (Rondo ONZ), tramwajami, autobusami ze wszystkich dzielnic Warszawy i pociągami podmiejskimi.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej skontaktuj się z nami na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 31.11.2018 r.

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi moja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - RODO) oraz w zakresie danych dot. mojej ew. niepełnosprawności art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji. Dokumenty trzech najlepszych kandydatów /kandydatek będą archiwizowane przez okres wymagany prawem lub umową projektu, do którego aplikuję i mogą być wykorzystywane w przyszłych rekrutacjach, na co również wyrażam zgodę. Po zakończeniu procesu rekrutacji lub ww terminów dane zostaną usunięte.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.