Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Koordynator finansowy/Koordynatorka finansowa

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny i przyjazny rodzinie czas pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 27%.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:

Koordynatora finansowego/Koordynatorki finansowej

Miejsce pracy: Warszawa, Biuro Zarządu – Pion Finansów i Administracji (PFiA)

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat (czas pracy elastyczny)

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Kontrola wydatków projektu
  • Przygotowywanie wniosków o płatność
  • Nadzór nad prawidłowością dokumentów rozliczanych w projekcie
  • Sporządzanie prognoz wydatkowania budżetu
  • Nadzór nad przepływem środków w projekcie
  • Współpraca z Partnerami projektu w zakresie realizacji budżetu oraz nadzór nad prawidłowością przedstawianych przez nich rozliczeń
  • Nadzór nad przebiegiem realizacji budżetu całego projektu
  • Ścisła współpraca z Działem Kadr i Księgowością
  • Współpraca z Instytucją Zarządzającą w kwestiach finansowych

Poszukujemy osób dokładnych, systematycznych, odpowiedzialnych i zorganizowanych.

Wymagania niezbędne:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel,
  • znajomość „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”,
  • znajomość „Zasad kwalifikowania wydatków w ramach działania 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020” dostępnych na stronie internetowej: https://cppc.gov.pl/programy/popc-2/po-polska-cyfrowa-3-1/nabor-wnioskow-popc-3-1-2/),

Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe, znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość, SL2014, podstaw kadr.

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSCA PRACY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:

To jedyne biuro Fundacji nie w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (architektonicznie nie ma możliwości dostosowania toalety do potrzeb osób poruszających się na wózkach i do pokonania 5 schodków na wejściu do biura na wysokim parterze biura), mimo to ponad połowa zespołu to osoby z różną niepełnosprawnością. Biuro mieści się w centrum Warszawy ze świetnym dojazdem metrem (Rondo ONZ), tramwajami, autobusami ze wszystkich dzielnic Warszawy i pociągami podmiejskimi.  

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 30.11.2018 r. na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  i podanie w temacie nazwy stanowiska Koordynator/ka finansowy/a.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej- skontaktuj się z nami na podany w ogłoszeniu mail.

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji i po jego zakończeniu zostaną usunięte. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.