Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Koordynator/ka Regionalny/a, Specjalista/ka ds. wsparcia w regionach (Poznań)

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny i przyjazny rodzinie czas pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 29%.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego osób na stanowisko:

Koordynator/ka Regionalny/a, Specjalista/ka ds. wsparcia w regionach

Miejsce pracy: Poznań, Biuro Fundacji Aktywizacja, ul. Poznańska 62/101

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat

Będziesz odpowiedzialny/a za:

JAKO KOORDYNATOR/-KA REGIONALNY/A BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ M.IN. ZA:

  • całościowe zarządzanie projektem w Oddziale,
  • nadzorowanie jakości i efektywności pracy personelu projektowego,
  • utrzymywanie kontaktów z Pionem Usług i innymi jednostkami Fundacji w zakresie realizacji projektu,
  • opracowywanie WOP (postępu rzeczowego) i innych dokumentów projektowych,
  • bieżący monitoring zgodności realizowanych działań z założeniami projektu,
  • prowadzenie procedur wyboru wykonawców.

JAKO SPECJALISTA/-TKA DS. WSPARCIA W REGIONACH W RAMACH PROJEKTU
„E-MOCNI: CYFROWE UMIEJĘTNOŚCI, REALNE KORZYŚCI”BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ M.IN. ZA:

  • koordynację działań merytorycznych w regionach,
  • wsparcie merytoryczne w zakresie organizacji szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe,
  • monitoring wskaźników szkoleniowych w poszczególnych regionach,
  • badanie potrzeb szkoleniowych w poszczególnych regionach,
  • efektywną współpracę z zespołem projektowym w Pionie Usług i innych jednostkach Fundacji, w szczególności ze specjalistą ds. wsparcia w regionach w Pionie Usług.

Poszukujemy osób posiadających:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji lub koordynacji projektów,
    ze szczególnym uwzględnieniem projektów szkoleniowych,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji i monitorowaniu wskaźników
    w projektach, w tym współfinansowanych ze środków UE,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel,
  • umiejętność budowania relacji i doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie 
    i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole projektowym,
  • doświadczenie we współpracy z organami samorządowymi,
  • systematyczność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,

oraz znajomość:

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSCA PRACY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:

Pomieszczenia biurowe i toaleta przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Biuro Fundacji znajduje się w budynku ATANERA na 10 piętrze. W budynku dostępna jest winda. W pobliżu przystanki tramwajowe, dworzec PKS i PKP.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 28.09.2018 r. na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  i podanie w temacie nazwy stanowiska Koordynator/ka Regionalny/a, Specjalista/ka ds. wsparcia w regionach

 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się
z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej- skontaktuj się z nami na podany w ogłoszeniu mail.

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji i po jego zakończeniu zostaną usunięte. Informujemy, iż skontaktujemy się
z wybranymi kandydatami.