Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Młodszy/a specjalista/specjalistka w Dziale Rozliczeń projektów unijnych i krajowych (Warszawa)

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy. 

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny i przyjazny rodzinie czas pracy. 

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 29%. 

W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: 

Młodszy/a specjalista/specjalistka w Dziale Rozliczeń projektów unijnych i krajowych 

Miejsce pracy: Warszawa, Biuro Zarządu – Pion Finansów i Administracji (PFiA) 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat (elastyczny czas pracy) 

Będziesz odpowiedzialny/a za: 

  • weryfikację formalno-rachunkową i projektową dokumentów finansowych 

  • opisywanie dokumentów finansowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami 

  • dbanie o właściwy obieg dokumentów finansowych i administracyjnych, archiwizację tych dokumentów 

  • obsługę systemów do raportowania wewnętrznego i zewnętrznego, obsługę systemu homebankingu 

  • przygotowywanie dokumentów do wysłania 

  • wsparcie bieżącej administracji biura Pionu Finansów i Administracji 

Poszukujemy osób dokładnych, systematycznych i zorganizowanych. Koniecznie z wykształceniem min. średnim, dobrą znajomością programu Excel, umiejących pracować standardowo pod presją terminów (nieraz dość krótkich) i wielozadaniowo, zdolnych do współpracy w zespole i chłonnych wiedzy w dziedzinie rozliczeń projektów. Wymaganiem niezbędnym jest doświadczenie w rozliczaniu projektów, znajomość systemów księgowych i SL2014. 

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSCA PRACY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI: 

To jedyne biuro Fundacji nie w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (architektonicznie nie ma możliwości dostosowania toalety do potrzeb osób poruszających się na wózkach i do pokonania 5 schodków na wejściu do biura na wysokim parterze biura), mimo to ponad połowa zespołu to osoby z różną niepełnosprawnością. Biuro mieści się w centrum Warszawy ze świetnym dojazdem metrem (Rondo ONZ), tramwajami, autobusami ze wszystkich dzielnic Warszawy i pociągami podmiejskimi.   

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 30.09.2018 r. na adres:  kamila.wierzbicka@idn.org.pl i podanie w temacie nazwy stanowiska:Młodszy/a specjalista/specjalistka w Dziale Rozliczeń PFiA oraz prosimy o wskazanie oczekiwanej stawki brutto. 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. 

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej- skontaktuj się z nami na podany w ogłoszeniu mail. 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 

Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji i po jego zakończeniu zostaną usunięte. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.