Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Pracownik administracyjny (Poznań)

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny i przyjazny rodzinie czas pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Fundacji wynosi 29%.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego osób na stanowisko:

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Poznań, Biuro Fundacji Aktywizacja, ul. Poznańska 62/101

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • obsługa biura w tym prowadzenie i rejestrowanie korespondencji wychodzącej 
    i przychodzącej,
  • koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
  • przyjmowanie poczty i dystrybucja
  • dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
  • kompleksowe uzupełnianie bazy danych
  • monitoring i archiwizacja dokumentacji,
  • inne bieżące sprawy administracyjne,

Poszukujemy osób dobrze zorganizowanych, systematycznych, dokładnych i odpowiedzialnych z dobrą znajomością programu Excel, Word oraz umiejących pracować standardowo pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowiskach administracyjnych w prowadzeniu, monitorowaniu i archiwizacji dokumentacji

 

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSCA PRACY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI:

Pomieszczenia biurowe i toaleta przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Biuro Fundacji znajduje się w budynku ATANERA na 10 piętrze. W budynku dostępna jest winda. W pobliżu przystanki tramwajowe, dworzec PKS i PKP.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 20.08.2018 r. na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  i podanie w temacie nazwy stanowiska pracownik administracyjny

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej- skontaktuj się z nami na podany w ogłoszeniu mail.

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji i po jego zakończeniu zostaną usunięte. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.