Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Koordynator/ka finansowy/wa (Warszawa)

Fundacja Aktywizacja
poszukuje
Koordynatora/ki finansowego/ej

 

Jesteś zainteresowany/a pracą w dynamicznym środowisku pozarządowym?
Masz doświadczenie w realizacji projektów?
Jesteś otwarty/a na różnorodne zadania, nie boisz się wyzwań i chciałbyś się rozwinąć?
Ta oferta jest dla Ciebie!

Oferujemy:

  • Pracę w dużej organizacji pozarządowej
  • Możliwość współpracy z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w Perspektywie Finansowej 2014-2020
  • Pracę w różnorodnym zespole
  • Możliwość współpracy z organizacjami, instytucjami i firmami z Polski
    i z zagranicy
  • Pracę w samym centrum Warszawy
  • Umowę o pracę na pełen etat

Kluczowe zadania na stanowisku Koordynatora/ki finansowego/j projektu
„e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści”:

  • Kontrola wydatków projektu
  • Przygotowywanie wniosków o płatność
  • Nadzór nad prawidłowością dokumentów rozliczanych w projekcie
  • Sporządzanie prognoz wydatkowania budżetu
  • Nadzór nad przepływem środków w projekcie
  • Współpraca z Partnerami projektu w zakresie realizacji budżetu oraz nadzór nad prawidłowością przedstawianych przez nich rozliczeń
  • Nadzór nad przebiegiem realizacji budżetu całego projektu
  • Ścisła współpraca z Działem Kadr i Księgowością
  • Współpraca z Instytucją Zarządzającą w kwestiach finansowych
  • Realizacja innych działań na zlecenie przełożonej/go

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • systematyczność i odpowiedzialność,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel,
  • znajomość „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”,
  • znajomość „Zasad kwalifikowania wydatków w ramach działania 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020” dostępnych na stronie internetowej: https://cppc.gov.pl/programy/popc-2/po-polska-cyfrowa-3-1/nabor-wnioskow-popc-3-1-2/),

DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość SL2014,
  • znajomość podstaw kadr,
  • znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 06.12.2016 r. do godziny 15:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
i podanie tematu maila: Koordynator/ka finansowy/a projektu.

Prosimy o załączanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926).”

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila. 

Prosimy o wskazanie oczekiwanej stawki brutto.

Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.