Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Specjalista/Specjalistka ds. szkoleń i rekrutacji (Warszawa)

Fundacja Aktywizacja do Oddziału w Warszawie poszukuje:

Specjalisty/Specjalistki ds. szkoleń i rekrutacji

Zakres obowiązków:

  • promocja działań Oddziału oraz rekrutacja uczestników projektów (osoby z niepełnosprawnością mieszkające na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego),
  • bieżąca obsługa uczestników projektów, w tym prowadzenie rozmów telefonicznych, udzielanie informacji osobom przychodzącym do Oddziału, prowadzenie dokumentacji,
  • organizowanie grupowych form wsparcia w projektach, w tym: szkoleń, warsztatów, seminariów (m.in. tworzenie harmonogramów, rekrutacja uczestników, logistyka, współpraca z trenerami, przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji),
  • tworzenie miesięcznych sprawozdań Oddziału,
  • nadzorowanie realizacji wskaźników projektów (przygotowywanie zestawień, analiz itp.),
  • pozyskiwanie wolontariuszy do prac administracyjno-biurowych i nadzorowanie ich pracy,
  • ścisła współpraca z innymi specjalistami Oddziału, koordynatorem projektów w centrali oraz pracownikami pozostałych Oddziałów Fundacji,
  • praca z narzędziem EGW (Ewidencja Godzin Wsparcia).

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w tym szczególnie w rekrutacji oraz organizacji grupowych form wsparcia),
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osoby),
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym dobra znajomość programu Excel,
  • odpowiedzialność i systematyczność,
  • mobilność i gotowość do podróży służbowych,
  • gotowości do podjęcia pracy od połowy listopada/początku grudnia 2015 r.,
  • podanie w aplikacji wysokości oczekiwanego wynagrodzenia netto.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z klientem (rozmowy bezpośrednie i telefoniczne),
  • znajomość środowiska osób niepełnosprawnych.

Oferujemy:

  • pracę w dużej rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę,
  • współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji,
  • umowę o pracę.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego (z określoną kwotą oczekiwanego wynagrodzenia netto) do dnia 9 listopada 2015 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska oraz nazwiska kandydata/-tki w temacie e-maila.

Zachęcamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnością.

W aplikacji należy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926).”