Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Pośrednik/Pośredniczka pracy (Warszawa)

Fundacja Aktywizacja do Oddziału w Warszawie poszukuje:

Pośrednika/Pośredniczki pracy

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie ofert pracy dla osób z niepełnosprawnościami na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego,
  • bezpośredni kontakt z pracodawcami,
  • bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnymi poszukującymi pracy,
  • monitoring zatrudnienia uczestników projektów Fundacji,
  • przygotowywanie i prowadzenie spotkań dla pracodawców dot. zatrudniania niepełnosprawnych pracowników,
  • organizowanie i realizacja targów pracy oraz spotkań aktywizacyjnych,
  • wsparcie pracodawców w procesie pozyskiwania dofinansowania do zatrudnienia osób niepełnosprawnych (SOD),
  • przygotowywanie sprawozdań miesięcznych w tym praca z narzędziem EGW (Ewidencja Godzin Wsparcia),
  • prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej,
  • realizowanie zadań administracyjno-biurowych, w tym m.in. obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych (wsparcie obsługi sekretariatu), przygotowywanie zestawień, raportów, pism, dokonywanie zakupów zgodnie z wewnętrzną procedurą Fundacji,
  • promocja działań Oddziału, w tym pomoc w rekrutacji uczestników projektów,
  • ścisła współpraca z innymi specjalistami Oddziału oraz pracownikami pozostałych Oddziałów Fundacji.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w agencji pośrednictwa pracy),
  • znajomość środowiska osób niepełnosprawnych oraz specyfiki zatrudniania osób niepełnosprawnych,
  • znajomość mazowieckiego i lubelskiego rynku pracy,
  • zdolności organizacyjne,
  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym dobra znajomość programu Excel,
  • odpowiedzialność i systematyczność,
  • mobilność i gotowość do podróży służbowych,
  • gotowości do podjęcia pracy od połowy listopada/początku grudnia 2015 r.,
  • podanie w aplikacji wysokości oczekiwanego wynagrodzenia netto.

Oferujemy:

  • pracę w dużej rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę,
  • współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji,
  • umowę o pracę.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (z określoną kwotą oczekiwanego wynagrodzenia netto) do dnia 9 listopada 2015 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska oraz nazwiska kandydata/-tki w temacie e-maila.

Zachęcamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnością.


W aplikacji należy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926).”