Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Kierownik/kierowniczka oddziału Fundacji (Wrocław)

W związku z realizacją projektu „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundacja Aktywizacja poszukuje:

Kierownika/kierowniczki oddziału Fundacji – koordynatora/-ki merytorycznego/-ej
biura regionalnego (Wrocław)

Zakres obowiązków:

  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działaniami realizowanymi przez biuro regionalne we Wrocławiu w projekcie systemowym „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pozostałymi działaniami realizowanymi przez Oddział (szkolenia, warsztaty, konsultacje doradcze, pośrednictwo pracy i inne)
  • koordynacja innych projektów realizowanych przez Oddział
  • koordynacja pracy pracowników Oddziału, doradców, trenerów i innych pracowników zaangażowanych w realizację projektów w Oddziale
  • współpraca z Zarządem Fundacji i pracownikami szczebla kierowniczego,
  • współpraca z kierownikami pozostałych Oddziałów Fundacji
  • nadzór i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działań Oddziału,
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych działań
  • współudział w kreowaniu pracy Oddziału i realizacji Strategii Fundacji
  • współudział w pisaniu projektów
  • tworzenie i nadzór nad harmonogramem działań realizowanych przez Oddział

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zdolności organizacyjne
  • systematyczność, odpowiedzialność
  • umiejętność przygotowywania i prowadzenia spotkań i prezentacji
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel
  • doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością
  • mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków oraz pisaniu wniosków o dofinansowanie działań, w tym aplikacji o środki UE

Oferujemy:

  • pracę w dużej rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenia i wyrobioną markę
  • współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie (cały etat)

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 29.01.2014 do godziny 16.00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila.

Prosimy o załączanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926)”.

PROSIMY O PODANIE OCZEKIWANEGO WYNAGRODZENIA BRUTTO ZA PODJĘCIE PRACY – zgłoszenia podanego wynagrodzenia nie będą rozpatrywane.

Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.