Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Administracja, sprzatanie biura (Łódź)

W związku z realizacją projektu „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundacja Aktywizacja poszukuje:
Pracownika administracyjnego/pracowniczki administracyjnej – osoby sprzątającej biuro (Łódź)

Zakres obowiązków:

  • utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biura projektu,
  • obsługa administracyjna biura regionalnego (proste prace biurowe).

Wymagania:

  • systematyczność, odpowiedzialność, terminowość i dokładność,
  • umiejętność obsługi komputera na poziomie podstawowym,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Oferujemy:

  • pracę w dużej, rozwijającej się organizacji pozarządowej,
  • współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole,
  • stabilną pracę w wymiarze 0,4 etatu.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego do dnia 02.12.2013r. do godz. 16:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska oraz nazwiska kandydata w temacie e-maila.

Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.