Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Artykuły

Obsługa klienta z niepełnosprawnością – szkolenie dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy

Szkolenie 1-dniowe

Uczestnicy na szkoleniu dowiedzą się:

  • Jakie są podstawy prawne w zakresie zatrudniania osób z niepełnosprawnością,
  • W jaki sposób właściwie obsługiwać klienta niepełnosprawnością, szczególnie osoby z niepełnosprawnościami ruchu, słuchu, wzroku oraz schorzeniami psychicznymi,
  • Jak zapewnić dostępność wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami,
  • Jak właściwie komunikować się z klientem z niepełnosprawnością,
  • Jak przygotować indywidualny plan działania i dobrać odpowiednie oferty pracy właściwie oceniając czy dana oferta pracy jest odpowiednia dla klienta posiadającego określoną niepełnosprawność.

Proponowane sposoby pracy
Miniwykład, praca w grupach, dyskusja

Czas trwania szkolenia
8 godzin zegarowych


Szkolenie 2-dniowe

Uczestnicy na szkoleniu dowiedzą się:

Dzień pierwszy

  • Jakie są podstawy prawne i medyczne w zakresie zatrudniania osób z niepełnosprawnością,
  • W jaki sposób właściwie obsługiwać klienta z niepełnosprawnością, szczególnie osoby z niepełnosprawnościami ruchu, słuchu, wzroku oraz schorzeniami psychicznymi,
  • Jak zapewnić dostępność wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami,
  • Jak właściwie komunikować się z klientem z niepełnosprawnością,
  • Jak przygotować indywidualny plan działania i dobrać odpowiednie oferty pracy właściwie oceniając czy dana oferta pracy jest odpowiednia dla klienta posiadającego określoną niepełnosprawność.

Dzień drugi

  • Jak odpowiednio dobrać formy pomocy dla klienta niepełnosprawnością,
  • Jak motywować klienta z niepełnosprawnością do poszukiwania pracy,
  • Jak reagować na specyficzne oczekiwania klientów z niepełnosprawnością,
  • Jak obalać stereotyp osoby niepełnosprawnej jako osoby wyłączonej z rynku pracy,
  • Jak reagować na sytuacje trudne – ćwiczenia na podstawie casów.

Proponowane sposoby pracy
Miniwykład, praca w grupach, dyskusja

Czas trwania szkolenia
16    godzin zegarowych (2 dni po 8 godzin)

Cena szkolenia
Cena uwzględnia przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia, a także przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników oraz certyfikatów ukończenia. Cena nie uwzględnia kosztów sali szkoleniowej.

  • Szkolenie 1-dniowe (1 dzień, 8 godzin zegarowych) 3.800zł netto + VAT za grupę 10-12 osobową
  • Szkolenie 2 dniowe (2 dni po 8 godzin, razem 16 godzin zegarowych) 7.000 zł netto + VAT za grupę 10-12 osobową

Prowadzący szkolenia
Eksperci Fundacji Aktywizacja - Pośrednicy pracy, eksperci ds. współpracy z pracodawcami oraz doradcy zawodowi mający wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i posiadający wieloletnią praktykę we współpracy zarówno z osobami z niepełnosprawnościami jak i pracodawcami.
Nasi eksperci posiadają wiedzę odnośnie specyficznych potrzeb tej grupy społecznej, potrafią w jasny i przystępny  sposób pokazać jak profesjonalnie i efektywnie komunikować się i pracować z klientem z niepełnosprawnością.