Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

FAQ

1. Gdzie mieści się Centrum Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w Bydgoszczy?

2. Jakich formalności należy dopełnić, aby rozpocząć współpracę z Centrum?

3. Czy usługi, jakie oferuje Centrum, są odpłatne?

4. Kiedy rozpoczynają się szkolenia/kursy?

5. Na czym polega pośrednictwo pracy w Centrum?

 

1. Gdzie mieści się Centrum Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w Bydgoszczy?

Centrumy mieści się przy ulicy Gajowej 99, w budynku Alstal (widocznym z ulicy Kamiennej), na II piętrze. Biuro mieści się w pokoju 22. Dotarcie do naszego Centrum ułatwia komunikacją miejska – autobus linii 94, zatrzymujący się przy przystanku Kamienna-Gajowa; autobusy linii 71 i 55, zatrzymujące się przy przystanku Bartosza Głowackiego-Gajowa oraz autobusy linii 65, 68 zatrzymujące się przy przystanku Wyszyńskiego-Powstańców Wielkopolskich.

2. Jakich formalności należy dopełnić, aby rozpocząć współpracę z Centrum?

Współpraca z Centrum rozpoczyna się od wypełnienia przez Beneficjenta ankiety rejestracyjnej Centrum Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych (jest ona dostępna w oddziale lub może zostać przesłana na e-mail) oraz przedstawienia/przesłania kopii aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (umiarkowanym, znacznym bądź lekkim). Warto również dołączyć swoje dokumenty aplikacyjne (CV), gdyż podczas indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym będzie ono przydatne w stworzeniu Indywidualnego Planu Działania. Jeśli zainteresowany nie ma gotowego CV, zostanie ono stworzone w trakcie spotkania z doradcą. Celem pierwszej konsultacji doradczej jest określenie formy współpracy w oparciu o plany zawodowe Beneficjenta.

3. Czy usługi, jakie oferuje Centrum, są odpłatne?

W ramach współpracy z Centrum osoba zainteresowana ma możliwość skorzystania z bezpłatnych usług w zakresie: konsultacji doradczych, prawnych, psychologicznych, współpracy z pośrednikiem pracy, udziału w warsztatach umiejętności społecznych, seminariach prawnych, jak również udziału w szkoleniach komputerowych/zawodowych. Każda z zainteresowanych osób podczas pierwszego spotkania z doradcą zawodowym zostaje zapoznana z tematyką realizowanych przez Centrum zajęć. Na życzenie klienta udostępniana jest oferta szkoleń stacjonarnych i e-learningowych.

4. Kiedy rozpoczynają się szkolenia/kursy?

Szkolenia/warsztaty/seminaria rozpoczynają się w momencie zrekrutowania 12 osób zainteresowanych daną tematyką. Przed rozpoczęciem szkolenia osoba odpowiedzialna za jego organizację kontaktuje się telefonicznie/e-mailowo z uczestnikami celem ostatecznego potwierdzenia udziału. Informację o uruchomieniu danego szkolenia otrzymują wszystkie osoby, które w ramach konsultacji doradczych miały stworzony Indywidualny Plan Działania.

5. Na czym polega pośrednictwo pracy w Centrum?

Centrum świadczy usługi z zakresu pośrednictwa pracy, polegające na pozyskiwaniu ofert pracy i nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi pracodawcami zainteresowanymi zatrudnieniem osoby niepełnosprawnej. Osoby, które odbyły konsultację z doradcą zawodowym, określając w IPD oczekiwania względem rodzaju/charakteru przyszłej pracy, otrzymują na bieżąco informacje o wszystkich aktualnych ofertach pracy. Zadaniem pośrednika pracy jest ułatwienie kontaktu pracodawcy z kandydatem poszukującym zatrudnienia.