Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Tydzień z Internetem 2017

GOW 2013 logo FINAL wwwTydzień z Internetem (Get Online Week) to doroczna, ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości, jakie daje Internet. Działania polegają na organizowaniu w miejscach oferujących publiczny dostęp do Internetu spotkań prezentujących ciekawe i praktyczne sposoby wykorzystania nowych technologii głównie dla tych, którzy do tej pory z nich nie korzystali.

W Polsce kampania koordynowana przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego . Fundacja Aktywizacja jest partnerem tegorocznego Tygodnia z Internetem.

W dotychczasowych sześciu edycjach kampanii w Polsce uczestniczyło już 1.700 instytucji i ponad 63.000 osób.

Wszelkie szczegółowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie kampanii Tydzień z Internetem 2017.

W imieniu koordynatora kampanii zapraszamy udziału w kampanii zapraszamy e-Centra, szkoły, pracownie komputerowe, biblioteki, świetlice, organizacje pozarządowe, a także inne lokalne instytucje. W tym roku kampania skupia się na trzech obszarach bliskich naszemu życiu codziennemu: majsterkowaniu, gotowaniu i szyciu!

Każda z instytucji uczestniczących w akcji będzie mogła zorganizować spotkanie, podczas którego mieszkańcy poznają inspirujące blogi i przekonają się, że sami w podobny sposób mogą dzielić się swoimi pasjami w sieci. A być może – tak jak znani blogerzy – również na tym zarabiać!

 

mapsAby dołączyć do kampanii, wystarczy wypełnić prosty formularz znajdujący się na stronie www.tydzienzinternetem.pl (do tej pory swój udział
w akcji zgłosiło już pond 200 organizacji i instytucji.

Można również skorzystać ze scenariuszy z lat ubiegłych, a także z pozostałych materiałów partnerów akcji.