Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Jak zostać pracownikiem administracji samorządowej

W dniach 20-31 października br. w Falentach odbyło się szkolenie zawodowe dla Uczestników i Uczestniczek projektu „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”.

Szkolenie pt. „Pracownik administracji samorządowej”, poprowadził doświadczony trener zawodowy z firmy Promyk Consulto Pan Paweł Pogorzelski Uczestnicy zapoznali się z tematyką służby zdrowia, a także opieki społecznej.

Podczas dwutygodniowego szkolenia dziesięć osób uczestniczących w spotkaniu otrzymało praktyczną wiedzę z takich obszarów jak:

  • Podstawowe aspekty prawne w administracji służby zdrowia oraz pomocy społecznej
  • Zarządzanie biurem w administracji służby zdrowia oraz tworzenie ewidencji pacjentów
  • Zarządzenie sekretariatem jednostki pomocy społecznej
  • Praktyczne opracowanie podstawowych pism
  • Zarządzanie dokumentami
  • Obsługa podstawowych urządzeń biurowych
  • Obsługa klienta służby zdrowia oraz pomocy społecznej
  • Ochrona danych osobowych w biurze

header color