Informujemy, iż Fundacja Aktywizacja zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. W celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Użytkownicy mogą kontrolować pliki cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownicy akceptują stosowanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o rodzajach stosowanych plików cookies oraz o możliwościach zmiany ustawień prosimy zapoznać się z "Polityką Prywatności".

Postaw na pracę, czyli jak zostać pracownikiem administracji samorządowej

W dniach od 1 do 12 września 2014 r. w Falentach odbyło się już jedenaste szkolenie zawodowe, w którym udział wzięli Uczestnicy i Uczestniczki projektu „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych", realizowanego przez Fundację Aktywizacja i Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podczas dwutygodniowego szkolenia pt. „Pracownik administracji samorządowej", osiem osób uczestniczących w spotkaniu otrzymało praktyczną wiedzę z takich obszarów jak służba zdrowia i opieka społeczna:

  • Aspekty prawne w administracji służby zdrowia oraz pomocy społecznej
  • Zarządzanie biurem w administracji służby zdrowia oraz tworzenie ewidencji pacjentów
  • Zarządzenie sekretariatem jednostki pomocy społecznej
  • Praktyczne opracowanie podstawowych pism
  • Zarządzanie dokumentami
  • Obsługa podstawowych urządzeń biurowych
  • Obsługa klienta służby zdrowia oraz pomocy społecznej
  • Ochrona danych osobowych w biurze

Zajęcia poprowadził doświadczony trener zawodowy z firmy Promyk Consulto, Pan Paweł Pogorzelski.

header color