Ta strona używa plików cookies.Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Mogą Państwo zmienić ustawienia przekazywania plików cookies. Więcej szczegółów można znaleźć w "Polityce Prywatności".

Szkolenia dla instytucji publicznych

Wśród klientów instytucji publicznych znajduje się coraz większa liczba klientów z niepełnosprawnościami, w związku z pozytywną i bardzo wyraźną tendencją do zatrudniania takich pracowników przez przedsiębiorców.

Ponadto zgodnie z Wytycznymi horyzontalnymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 wszystkie przedsięwzięcia (w tym świadczone wsparcie) realizowane w nowej perspektywie finansowej muszą być w pełni dostępne dla wszystkich klientów funduszy europejskich - w tym również dla osób z niepełnosprawnościami.

Aby odpowiadać na specyficzne potrzeby osób z niepełnosprawnością w procesie poszukiwania zatrudnienia oraz na dostępność świadczonego przez Urząd wsparcia, proponujemy szkolenia, dzięki którym pracownicy instytucji publicznych na stanowiskach doradcy klienta poznają specyfikę i zasady współpracy z klientem niepełnosprawnym.

Obsługa klienta z niepełnosprawnością - szkolenie dla instytucji publicznych

Szkolenie adresowane jest do pracowników instytucji publicznych, głównie zatrudnionych na stanowiskach doradcy klienta tj.: pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego lub specjalistów ds. programów, którym powierzona została funkcja doradcy klienta.

Więcej informacji >>

 

Kontakt dla pracodawców:
Dariusz Gosk
tel. 508 501 458, 22 654 75 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.