Ta strona używa plików cookies.Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Mogą Państwo zmienić ustawienia przekazywania plików cookies. Więcej szczegółów można znaleźć w "Polityce Prywatności".

FAQ

1. Jakie są warunki korzystania z pomocy Centrum?

2. Czy oferowana pomoc jest bezpłatna?

3. Czy otrzymam zwrot kosztów dojazdu na szkolenia?

4. Jak długo będę czekać na szkolenie?

5. Jeżeli w ofercie Fundacji nie znajdę odpowiedniego dla siebie kursu/szkolenia, czy może zostać ono zorganizowane specjalnie dla mnie?

6. Czy w Centrum otrzymam oferty pracy?

7. Jak dojechać do Centrum?

8. Czy budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych?

 

1. Jakie są warunki korzystania z pomocy Centrum?

Z usług Centrum mogą skorzystać wszystkie osoby niepełnosprawne (niezależnie od wykształcenia i doświadczenia zawodowego), które:

  • posiadają aktualne orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
  • są w wieku 18-64 lat,
  • pozostają bez zatrudnienia,
  • nie są uczestnikami warsztatów terapii zajęciowej ani pracownikami zakładów aktywizacji zawodowej,
  • wypełniły ankietę rejestracyjną.

2. Czy oferowana pomoc jest bezpłatna?

Wszystkie usługi, które kierujemy do osób niepełnosprawnych, są bezpłatne.

3. Czy otrzymam zwrot kosztów dojazdu na szkolenia?

Zwrot kosztów dojazdu na szkolenie jest uzależniony od wielkości środków na ten cel dostępnych w danym momencie w budżecie Centrum. Każdy z uczestników szkoleń może złożyć wniosek o refundację kosztów dojazdu (wzór dokumentu jest dostępny u organizatora szkoleń), ale przysługuje on w pierwszej kolejności osobom, które ponoszą w związku z dojazdami najwyższe wydatki (np. ze względu na odległość lub zapotrzebowanie na specjalistyczny transport).

4. Jak długo będę czekać na szkolenie?

Wszystko zależy od tematu szkolenia. Zajęcia w Centrum odbywają się według ustalonych wcześniej terminów. Aktualny harmonogram szkoleń można uzyskać w biurze Centrum lub w zakładce: szkolenia. Ważna jest kolejność zgłoszeń, dlatego zapisy na szkolenia przyjmujemy na bieżąco, niezależnie od terminu szkolenia.

5. Jeżeli w ofercie Fundacji nie znajdę odpowiedniego dla siebie kursu/szkolenia, czy może zostać ono zorganizowane specjalnie dla mnie?

Jest możliwe sfinansowanie szkolenia zewnętrznego odpowiadającego zapotrzebowaniom Beneficjenta pod warunkiem, że spełni on kryteria określone w regulaminie. O szczegółach można dowiedzieć się w trakcie rozmowy z doradcą zawodowym.

6. Czy w Centrum otrzymam oferty pracy?

Tak, posiadamy oferty pracy dla niepełnosprawnych.
Są one dostępne w naszej siedzibie na tablicy ogłoszeń, na naszej stronie internetowej, na portalu praca.konektia.pl. Osoby zainteresowane konkretną ofertą proszone są o kontakt z naszym pośrednikiem pracy. Warunkiem skierowania do pracodawcy jest zarejestrowanie się w naszym Centrum.

7. Jak dojechać do Centrum?

Nasze Centrum znajduje się w biurowcu przy ul. Dowborczyków 30/34, nieopodal Al. Piłsudskiego. Można do nas dojechać tramwajami nr 4, 8, 10, 14 i autobusem nr 98.

8. Czy budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Tak. Do budynku prowadzą dwa wejścia: od ul. Dowborczyków 30/34 i od ul. Targowej 35. Przy wejściu od ul. Targowej nie ma schodów. Osoby mające trudności w poruszaniu mogą podjechać samochodem pod wejście od strony ul. Targowej. Biuro Centrum znajduje się na II piętrze, na które można dostać się schodami lub windą.