Ta strona używa plików cookies.Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Mogą Państwo zmienić ustawienia przekazywania plików cookies. Więcej szczegółów można znaleźć w "Polityce Prywatności".

Rekrutacja do Akademii ALICE

 

Fundacja Aktywizacja we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego zaprasza lokalnych animatorów działających na rzecz zwiększania e-kompetencji do dołączenia do Akademii Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji – ALICE.

Dołącz do Akademii już dziś - wypełnij Formularz zgłoszeniowy

Akademia Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy i użytecznych narzędzi 60 animatorom lokalnym, zajmującym się na co dzień działaniami edukacyjnymi wspierającymi rozwój kompetencji cyfrowych Polaków. Nowatorska idea Akademii nie tylko stwarza uczestnikom okazję do zdobycia czy doskonalenia umiejętności, ale również pozwoli wypracować zindywidualizowane rozwiązania, gotowe do zastosowania w ich środowisku.

Program Akademii ALICE obejmuje trzy kluczowe obszary: kompetencje liderskie, metody e-integracji osób wykluczonych cyfrowo oraz edukację medialną. Zajęcia będą realizowane podczas czterech zjazdów, odbywających się w terminach: 6-9.11, 14-16.11, 28-30.11, 4-7.12, w Serocku pod Warszawą. Będą to wykłady i interaktywne warsztaty, realizowane przy zastosowaniu nowoczesnych narzędzi metodycznych. 80-godzinny cykl obejmie moduł podstawowy oraz dwa fakultatywne moduły specjalistyczne. Uczestnicy, we współpracy z trenerami, przygotują prace zaliczeniowe w formie Planu Działań Edukacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych dla placówki czy instytucji, z którą są związani. Po zakończeniu cyklu treści edukacyjne będą dostępne w formie e-learningowej, wraz z dodatkowymi publikacjami.

Do Akademii ALICE zapraszamy osoby zaangażowane w działania na rzecz integracji cyfrowej – zarówno pracowników i trenerów z pracowni komputerowych (PIAP-ów, e-Centrów, Gminnych Centrów Informacji, Wiosek Internetowych), bibliotekarzy z bibliotek publicznych oferujących bezpłatny dostęp do komputerów, jak też nauczycieli i innych animatorów lokalnych prowadzących działania w zakresie e-integracji. Udział w Akademii jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają również nocleg, wyżywienie i materiały dydaktyczne, a także zwrot kosztów dojazdu. Zapisy do Akademii odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 28.10.2013. Decyzję o przyjęciu do Akademii, na podstawie informacji o doświadczeniu i pomysłach zawartych w zgłoszeniach, podejmie komisja rekrutacyjna.

Akademia Liderów Integracji Cyfrowej i Edukacji, współfinansowana przez Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, jest realizowana przez Fundację Aktywizacja we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Szczegółowy opis modułów i program zajęć
Formularz zgłoszeniowy

Informacji o Akademii ALICE udziela:
Katarzyna Pączek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
tel: 22 530 18 63