Ta strona używa plików cookies.Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Mogą Państwo zmienić ustawienia przekazywania plików cookies. Więcej szczegółów można znaleźć w "Polityce Prywatności".

Współpraca Departamentu Służby Cywilnej oraz Fundacji Aktywizacja

W ramach podjętej współpracy z Departamentem Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w dniu 11 kwietnia 2014 r. w siedzibie Fundacji Aktywizacja odbyło się szkolenie dotyczące roli służby cywilnej w funkcjonowaniu państwa oraz realizowanych przez S.C. zadań.

Szkolenie poprowadziły Pani Maria Reutt - Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej oraz Pani Joanna Krawczyk – Naczelnik Wydziału Naboru do S.C. oraz Kadr Wyższych Stanowisk w S.C. w Departamencie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Udział w spotkaniu wzięło kilkunastu pracowników Fundacji Aktywizacja: pośrednicy pracy, specjaliści ds. wejścia na rynek pracy oraz trenerzy pracy.

Przedstawiciele DSC KPRM omówili rolę służby cywilnej w Polsce oraz przedstawili informacje dotyczące zasad naboru i warunków zatrudnienia w urzędach administracji rządowej. . Ponadto w ramach ww. szkolenia szczegółowo została omówiona zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Departamentu Służby Cywilnej